צור קשר
אודות
דף הבית
הצטרפות לעמותה
דו"ח כספי
חוברת שחרור
יום הפג הראשון
חוברת הדרכה
תשלומים ותרומות
מועמדות לבחירה
יום הפג השני
דף הבית
אודות העמותה
חדשות
כנסים וארועים
דוחות ומסמכים רשמיים
נושאים
גלרייה
תוספות
כניסה לחשבון
שם משתמש
סיסמה
זכור אותי
שכחתי את הסיסמה
אין לך חשבון עדיין?
צור חשבון
טעות בפרסומי הביטוח הלאומי
לקראת ועדת השרים לחקיקה
רפורמה בימי מחלה
כניסות
דף הבית
חדשות
חידושים והמצאות
פגים עם רמות מלח נמוכות בדם יעדיפו מאכלים מלוחים
חדשות
-
חידושים,המצאות ומחקרים
פגים עם רמות מלח נמוכות בדם יעדיפו מאכלים מלוחים
חדשות
מאת עורך
Monday, 11 June 2007
מחקר חדש שנערך בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה
מצא קשר ישיר בין רמת נתרן (מלח) נמוכה בדמם של פגים לבין העדפתם לאכול מאכלים מלוחים בבגרותם.
קישור לכתבה
< קודם
הבא >
[ חזור לדף קודם ]